گزارش تصویری نمایشگاه سبیت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
23 / 12برچسب:, :: 15 ::  نويسنده : BlackHats

  سبیت 2012 بعد از چهار روز به کار خود پایان داد. نمایشگاه امسال محل عرضه و رقابت شرکت‌هاي فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر بود. شرکت‌هايي که عموما به ارائه نسخه‌هاي تازه‌تری از فناوری‌هاي گذشته خود پرداختند؛ چرا که به باور بسیاری نمایشگاه امسال خالی از نوآوری تازه‌ای بود. توجه سبیت 2012 همانند سال گذشته روی رایانش ابری و امنیت بود. 





2- امسال برزیل شریک و همکار تجاری سبیت بود. سال گذشته ترکیه همین نقش را بازی مي‌کرد. این کشور تقریبا در تمام سالن‌هاي نمایشگاه دارای یک غرفه بزرگ بود. 



3- هرچند که به اعتقاد برخی از غرفه‌داران تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه نسبت به دوره‌هاي قبلی کاهش یافته بود، اما جوانان و دانشجویان یکی از بازدیدکنندگان اصلی نمایشگاه بودند که یا به صورت انفرادی یا جمعی برای بازدید از نمایشگاه حضور یافته بودند.



4- برای نوجوانان بازدیدکننده از سبیت سالن‌هاي گیم و بازی‌هاي رایانه‌ای همیشه از جذابیت خاصی برخوردار است. از شبکه‌هاي چند کامپیوتری برای بازی‌هاي تحت شبکه گرفته تا حتی بازی‌هاي دستی مانند فوتبال دستی و پینگ پنگ




5- البته این فقط نوجوانان نیستند که از طرفداران بازی‌هاي رایانه‌ای هستند. حتی بزرگسالان نیز نمی‌توانند از بخش بازی‌هاي سبیت صرف‌نظر کنند. 

http://www.donya-e-eqtesad.com/News/2600/25-09.jpg

6- اشتباه نکنید این عکس مربوط به یک سخنرانی و یا کنفرانس نیست. اینجا محل برگزاری فینال یکی از مسابقات بازی‌هاي رایانه‌ای است که به صورت زنده از ال سی دی ها پخش و گزارش مي‌شود. این افرادی هم که روی صندلی نشسته‌اند در حقیقت تماشاچیان این جام مسابقات هستند.




7- امسال خودروسازهای بسیاری سعی کرده بودند تا از فناوری اطلاعات و ارتباطات در محصولات خود استفاده کنند. تصویری که مشاهده مي‌کنید مربوط به فناوری شرکت کار توگو است. این شرکت با تجهیز ماشین ها به یک آر اف آی دی خوان فرآیند اجاره خودرو را آسان کرده است.

به این ترتیب که متقاضیان اجاره خودرو با قرار دادن گواهینامه هوشمند خود پشت شیشه ماشین و بعد از باز شدن در خودرو مي‌توانند به هر کجایی که مي‌خواهند رانندگی کنند. هزینه اجاره خودرو به همراه عوارض یا جریمه‌هاي احتمالی هم مستقیم از حساب بانکی صاحب گواهینامه کسر مي‌شود.




8- ماشین‌هاي الکترونیکی هم امسال در سبیت کم نبودند. ماشین‌هايي که به جای سوخت گیری در پمپ بنزین فقط به یک کابل برق نیاز داشتند تا با اتصال به آن به راحتی و در کوتاه ترین زمان شارژ شوند. 




9- مرسدس بنز و آئودی جدیدترین مدل‌هاي مجهز به ناوبری الکترونیکی خود را در سبیت به نمایش گذاشتند. مدل‌هايي که علاوه بر سیستم ناوبری به سنسورهای جلو و کنار و عقب نیز تجهیز بوده و فاصله خودرو با ماشین‌هاي اطراف را مشخص و در صورت عدم رعایت فاصله طولی و عرضی به راننده اخطار مي‌دادند.




10- البته علاوه بر ماشین‌ها تجهیزات راهنمایی و رانندگی مجهز به فناوری اطلاعات هم در نمایشگاه کم نبودند.

چراغ‌هاي راهنمایی و رانندگی که برای کنترل آنها دیگر نیازی به کندن زمین و کشیدن فیبر نوری نبوده و تنها با فناوری وایرلس کار مي‌کنند.




11- فقط ‌طرفداران بازی‌هاي رایانه‌ای نبودند که در سبیت به تفریح مي‌پرداختند.

شرکت لگو که یکی از مشتریان بزرگ شرکت نرم افزاری سپ است در غرفه این شرکت فضایی را در اختیار طرفداران محصولات خود قرار داده بود تا بتوانند به ساخت ماکت‌هاي مورد علاقه خود با قطعات لگو بپردازند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب